«مهر هنر» میزبان «رنگ‌های مهربان» می‌شود

گالری «مهر هنر» نمایشگاهی از آثار هنرمند توان‌یاب را با عنوان «رنگ‌های مهربان» برگزار می‌کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام، گالری مهر هنر در اولین نمایشگاه هنری خود، میزبان نقاشی‌های فاطمه حمامی است. فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ اهل «سفیدشهر» شهرستان «آران […]


گالری «مهر هنر» نمایشگاهی از آثار هنرمند توان‌یاب را با عنوان «رنگ‌های مهربان» برگزار می‌کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام، گالری مهر هنر در اولین نمایشگاه هنری خود، میزبان نقاشی‌های فاطمه حمامی است.

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ اهل «سفیدشهر» شهرستان «آران و بیدگل» است. او یک نقاش ماهر بوده که قادر است تصاویر چهره را به صورت بسیار زیبا نقاشی کند.

وی که جسم خود را در خدمت اندیش‌اش می‌داند، نگذاشت که معلولیت و کم‌توانی جسمی بر زندگی پر رنگ و لعابش سایه بیاندازد و از حداقل حرکتی که داشت برای خلق آثار مبهوت کننده خویش یاری جست، تمام نقاشی‌ها را با دو انگشت پای خود می‌کشد. شاهکارهای فاطمه اکنون مدت‌هاست که مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفته است.

خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام، در آیین افتتاحیه گالری مهرهنر، تصمیم به برگزاری نمایشگاهی برای نمایش آثار این بانوی باهمت کرده است.

نمایشگاه «رنگهای مهربان» از سوم بهمن لغایت هشتم بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب در خانه مهررضا دزاشیب به نشانی؛ میدان تجریش، خیابان دزاشیب، پلاک ۱۳۵، گالری مهرهنر برگزار می شود.

ضمنا مراسم افتتاحیه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در نشانی فوق برگزار می‌شود و موسسه خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام از تمامی هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که سوژه نقاشی های این بانوی هنرمند بوده اند، در این مراسم دعوت بعمل آورده تا با حضور گرم خود انگیزه‌ای دوباره به این هنرمند ارزانی بخشند.