موزیسین آلمانی در تالار اندیشه کنسرت می دهد

سباستین پلانو آهنگساز آلمانی در قالب پروژه «رزونانس» کنسرت «در میان دو جهان» را برای اولین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، پروژه موسیقیایی «رزونانس» در سومین دوره فعالیت خود میزبان سباستین پلانو آهنگساز آلمانی است . این پروژه […]


سباستین پلانو آهنگساز آلمانی در قالب پروژه «رزونانس» کنسرت «در میان دو جهان» را برای اولین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، پروژه موسیقیایی «رزونانس» در سومین دوره فعالیت خود میزبان سباستین پلانو آهنگساز آلمانی است . این پروژه در قالب کنسرت «درمیان دو جهان» طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود.

سباستین پلانو از جمله هنرمندانی است که طی چند سال اخیر مورد تحسین اهالی موسیقی و منتقدان به ویژه در آلمان و اروپا قرار گرفته است. این هنرمند ا عرضه نخستین آلبوم خود با نام (Arrhythmical part of Hearts ) به شهرت بین المللی رسید به طوری که بسیاری ازمنتقدان و صاحب نظران عرصه موسیقی از او به عنوان هنرمند پیشگام در ترکیب سازهای آکوستیک و الکترونیک یاد کردند. دومین آلبوم پلانو که توسط نیلس فرام موسیقیدان و تهیه کننده آلمانی، مستر شده به گفته کارشناسان یک حرکت رو به جلو در عرصه موسیقی الکترونیک بوده است.

این کنسرت موسیقی به همت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو ساعت ۱۹ روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.