موسسات تابعه معاونت هنری به ۲ موسسه تقلیل می‌یابد

رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب طرح ادغام موسسات معاونت هنری این وزارتخانه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب طرح ادغام موسسات معاونت هنری خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت […]


رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب طرح ادغام موسسات معاونت هنری این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب طرح ادغام موسسات معاونت هنری خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسات تابعه معاونت امور هنری به ۲ موسسه بنیاد فرهنگی هنری رودکی و موسسه هنری دیگری شکل می گیرد.

امیرزاده حال تاکید کرد: بررسی های کارشناسی در سطوح مختلف برای این اقدام انجام شده و مراحل نهایی آن در کارگروه ساماندهی موسسات معاونت هنری نهایی و اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صیانت از معیشت و وضعیت کاری کارکنان موسسات و انجمن های تقلیل یافته خط قرمز این طرح ها و مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: طرح های ساماندهی به گونه ای اجرا می شود که خللی در وضعیت معیشتی کارکنان به وجود نمی آورد.