میزبانی تماشاخانه مشایخی از نمایش «اگر از نو شروع کنیم»

نمایش «اگر از نو شروع کنیم» به کارگردانی امیر سربیشه از ساعت ۱۸ یکشنبه ۵ اسفندماه میزبان مخاطبان در تماشاخانه استاد مشایخی می‌شود. به گزارش سینما خراسان، نمایش «اگر از نو شروع کنیم» روایت یکی از متن‌های اریک امانوئل اشمیت است که گروه هنری «سپید» در دومین تجربه کاری خود تلاش دارند تا خوانش تازه‌ای […]


نمایش «اگر از نو شروع کنیم» به کارگردانی امیر سربیشه از ساعت ۱۸ یکشنبه ۵ اسفندماه میزبان مخاطبان در تماشاخانه استاد مشایخی می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «اگر از نو شروع کنیم» روایت یکی از متن‌های اریک امانوئل اشمیت است که گروه هنری «سپید» در دومین تجربه کاری خود تلاش دارند تا خوانش تازه‌ای از این متن ارایه دهند.

«اگر از نو شروع کنیم» روایت زندگی مردی ۶۵ ساله با نام الکساندر است که به خانه‌ قدیمی خود که اکنون متروکه شده بازگشته است …

حسین اشتهاردی، حمید تقی خانی، فائزه زرکش بهاری، نگار عزیزی، فرناز اثنی عشری، معصومه دهقان نژاد بازیگرانی هستند که در این اثر ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به فهیمه حسینی طراح صحنه، مهشاد صالحی طراح لباس، سپیده شمس طراح گریم، حسن منظوری طراح گرافیک، پگاه مهدوی زاده و مهران کریمی گروه کارگردانی، سپیده شمس و اسما یزدانیان مجریان گریم و رضا مرشد مشاور کارگردان اشاره کرد.

نمایش «اگر از نو شروع کنیم» تا ۲۴ اسفندماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.