«میم کاف» به پخش رمضانی نمی رسد/ آغاز پیش تولید بعد از نوروز

پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «میم کاف» پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از سیما فیلم، با پایان نگارش فیلمنامه «میم کاف» پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود. امیر پوروزیری کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه تلویزیونی که از […]


پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «میم کاف» پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از سیما فیلم، با پایان نگارش فیلمنامه «میم کاف» پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود.

امیر پوروزیری کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه تلویزیونی که از چند ماه گذشته به سفارش سیما فیلم شروع‌شده است، گفت: تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه نوشته‌شده و از این هفته نگارش ۱۰ قسمت پایانی را شروع می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنم تا اواخر فروردین‌ماه نگارش کار تمام می‌شود.

وی ادامه داد: با آماده شدن متن پس از تعطیلات نوروز، پیش‌تولید را شروع می‌کنیم.

این کارگردان در مورد زمان پخش این مجموعه عنوان کرد: ابتدا قصد داشتیم این مجموعه را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم اما «میم کاف» برای این زمان آماده نمی‌شود چراکه ۵ ماه نیاز به تصویربرداری داریم.

«میم کاف» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه تولید می شود و سرپرستی تیم نویسندگان را امیر پوروزیری بر عهده دارد. فیلمنامه نیز توسط محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است.

این سریال ۲۵ قسمتی داستانی خانوادگی دارد.

امیر پوروزیری پیش‌از این سریال «مینو» را روی آنتن شبکه یک سیما داشت.