نشست شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار شد

رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین نشست شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با حضور محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سایر مسوولان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

سید حجت طباطبایی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: در این نشست اعضای شورا در مورد برگزاری برنامه های جنبی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و جلب همکاری و تعامل با همه دستگاه های اجرایی بحث و تبادل نظر کردند.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی دستاندرکار در حوزه فرهنگی و هنری نیز در این نشست نقطه نظرات خود را پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد بیان کردند و راهکارهای خود را در این زمینه ارایه دادند.

سخنگوی ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: تولید برنامه های تلویزیونی، برگزاری نشستهای نقد و پژوهش در سینمای رسانه ، نحوه همکاری با رسانه های مختلف، فضاسازی داخل سینماها و حضور عوامل برخی از فیلمهای جشنواره از مواردی بود که در این نشست درباره آن تصمیم گیری شد.

طباطبایی اضافه کرد: چهارمین جشن سینمای سیمرغ و برگزاری هر چه باشکوه تر آن از دیگر مواردی بود که در نشست شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.