نغمه دانش آشتیانی مدیر روابط عمومی «هنروتجربه» شد

جعفر صانعی مقدم، مدیر موسسه «هنروتجربه» طی حکمی نغمه دانش آشتیانی را به‌عنوان مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه منصوب کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی گروه هنروتجربه، نغمه دانش آشتیانی با حکم جعفر صانعی مقدم، مدیر موسسه «هنروتجربه» مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه شد. […]


جعفر صانعی مقدم، مدیر موسسه «هنروتجربه» طی حکمی نغمه دانش آشتیانی را به‌عنوان مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه منصوب کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی گروه هنروتجربه، نغمه دانش آشتیانی با حکم جعفر صانعی مقدم، مدیر موسسه «هنروتجربه» مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه شد.

در حکم صانعی‌مقدم آمده است:

«سرکار خانم نغمه دانش آشتیانی، با سلام و احترام

با عنایت به تجارب ارزشمند و اثرگذار سرکار عالی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و بالاخص فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری و در راستای اثربخشی بیشتر سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی این گروه سینمایی نزد افکار عمومی و فعالان سینمایی، بدینوسیله سرکارعالی بعنوان مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه منصوب می‌گردید.»

نغمه دانش‌آشتیانی از چهره‌های باسابقه عرصه مطبوعات و رسانه‌های سینمایی است که پیش از این بعنوان دبیر سرویس هنر، با سینما خراسان همکاری داشت.