نقاش گیلانی داور جشنواره جهانی هنری «بیرکتاب بیردوست» ترکیه شد

انزلی- «سپیده فرامرزی» نقاش و تصویر ساز گیلانی داوران بخش فینال چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه شد. به گزارش سینما خراسان، «سپیده فرامرزی» نقاش و تصویر ساز اهل انزلی، به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران بخش فینال چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه انتخاب شد. فرامرزی در گفتگو با سینما خراسان اظهار کرد: اواخر […]


انزلی- «سپیده فرامرزی» نقاش و تصویر ساز گیلانی داوران بخش فینال چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه شد.

به گزارش سینما خراسان، «سپیده فرامرزی» نقاش و تصویر ساز اهل انزلی، به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران بخش فینال چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه انتخاب شد.

فرامرزی در گفتگو با سینما خراسان اظهار کرد: اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی با دریافت ایمیلی از دانشگاه ماساچوست آمریکا برای شرکت در نمایشگاه جهانی نقاشی دعوت شدم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه یکی از دو ایرانی در بین بیش از ۱۶۰ هنرمند از ۶۰ کشور جهان بودم، افزود: پس از آن نیز به عنوان دبیر هنری اولین جشنواره فروش آثار نقاشی زنان ایران در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ انتخاب و هم اکنون در این جشنواره، کنار اساتید بنام ایران و داوران ملی و بین المللی مشغول به فعالیت هستم.

فرامرزی با اشاره به چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه، گفت: از طرف مجله هنری Birkitapbindost ترکیه به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران بخش فینال و تعیین برندگان ۲۰۲۱ در کنار داورانی از کشورهایی چون نروژ، لهستان، یونان، ترکیه و هند انتخاب شده‌ام.

فرامرزی به چگونگی برگزاری این جشنواره نیز اشاره و اضافه کرد: داوران سه دوره پیشین این جشنواره، پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه به کشور ترکیه دعوت می‌شدند و داوری در مقر جشنواره انجام و نمایشگاهی از آثار برگزیده نیز برپا می‌شد.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، داوری جشنواره به صورت اینترنتی و آنلاین توسط داوران انجام گرفته و اواخر ماه آپریل ۲۰۲۱ نتایج اعلام می‌شود.

در کارنامه کاری این هنرمند گیلانی شرکت در بیش از ۸۵ نمایشگاه ملی و بین المللی هنری و کسب بیش از ۵۰ جایزه هنری ملی و بین المللی به چشم می‌خورد.