نماهنگ «بماند» تماشایی می‌شود

موزیک ویدئوی «بماند» عنوان یکی از تازه ترین نماهنگ های تولید شده در کشورمان است که در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی و خوانندگی ابراهیم صادقی منتشر می شود. به گزارش سینما خراسان، موزیک ویدیو «بماند» با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی و خوانندگی ابراهیم (ابی) صادقی و مجوز دفتر […]


موزیک ویدئوی «بماند» عنوان یکی از تازه ترین نماهنگ های تولید شده در کشورمان است که در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی و خوانندگی ابراهیم صادقی منتشر می شود.

به گزارش سینما خراسان، موزیک ویدیو «بماند» با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی و خوانندگی ابراهیم (ابی) صادقی و مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را مصطفی مومنی برعهده داشته و نیما معتمدی نیز به عنوان کارگردان با گروه اجرایی همکاری داشته است.

صادقی که آثاری همچون «خنده هاش»، «جان جانان»، «ماه کامل»، «عشق ایده آل من» و «با خیالت» را در کارنامه هنری خود دارد با اشاره به ویژگی های قطعه «بماند» بیان کرد: قطعه صوتی این اثر روز بیست ویکم اسفندماه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم منتشر شده بود. اکنون نیز با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، نماهنگ اثر از سامانه های مختلف دانلود موزیک ویدئو منتشر می شود.

این خواننده با اشاره به حضور عبدالجبار کاکایی در این اثر به عنوان ترانه سرا تاکید کرد: به اعتقاد من جناب کاکایی متاثر از تجربیات ارزنده ای که در حوزه شعر و ترانه دارند، ترانه بسیار ارزشمندی را خلق کردند که وقتی کار را با صدای این شاعر مطرح شنیدم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. مصطفی مومنی نیز به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده، ملودی دلنشینی را خلق کرده که می تواند احساس خوشایندی را به مخاطبان منتقل کند. به هر حال بسیار خوشحالم که بعد از تجربه در سبک و سیاق های مختلف، توانستم به فضایی کاملا مطابق با میل و سلیقه خودم برسم.

وی در پایان درباره مهم ترین چالشی که خوانندگان برای ارائه آثارشان با آن مواجه هستند، اظهار کرد: هزینه تولید و پخش موسیقی یکی از پرچالش ترین و پرزحمت ترین شرایطی است که بسیاری از خوانندگان با آن مواجه هستند چرا که اگر خواننده و هنرمندی بدون تهیه کننده و اسپانسر باشد قطعا شرایط تاسف انگیزی پیش روی یک هنرمند قرار می گیرد. در این شرایط مواجهه با اجرا نشدن کپی رایت در ایران هم این چالش ها و اتفاقات ناخوشایند را ۲ چندان و موجب شنیده نشدن یک اثر می کند.