نمایش آثاری از پیوستِ معماری و طبیعت در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» شامل آثاری است که مناظری از تاثیر معماری و طبعیت را در بردارند، جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. در بیانیه […]


نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» شامل آثاری است که مناظری از تاثیر معماری و طبعیت را در بردارند، جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

در بیانیه این نمایشگاه که آثار آن، مناظری از تاثیر معماری و طبعیت را در بردارند، آمده است: «ارتباط با طبیعت شرطی ضروری برای هنرمند است، هنرمند خود بخشی از طبیعت در میان فضای طبیعی است و بین طبیعت و او ارتباط دائمی برقرار… رابطه‌ای چندسویه که نه انسان را کورکورانه اسیر جبرجغرافیایی طبیعت می‌بیند و نه طبیعت را تمام و کمال مقهور انسان می‌کند تا به اختیارِ انسان تسخیر ‌گردد. گاه طبیعت الهام‌دهندۀ معماری و نقاشی، گاه نقاشی ایدۀ اولیۀ معماری شده، گاه معماری در طبیعت تاثیر بی‌شمار نهاده است.»

در این نمایشگاه، آثاری از محمدعلی ترقی‌جاه، سمیرا دریا، مصطفی سلطانی، شنتیا ذاکرعاملی، زرین صلاحی، زهرا قراخانی، علی گلستانه، مرتضی گودرزی، روژانو محمدزاده، اهورا محمدی، ابراهیم فرجی، قاسم محمدی، منوچهر معتبر، میثم نژاد رسولی، مرجان نعمتی و آرمان یعقوب پور به نمایش در می آید.

علاقمندان برای بازدید به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، خیابان گل نبی غرب، میدان کتابی، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی، پلاک ۶ مراجعه کنند.. همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن (www.Artibition.net) به نمایش گذاشته خواهند شد.