نمایش «آه بر انکار ماه» در ارسباران روی صحنه می‌رود

نمایش «آه بر انکار ماه» به کارگردانی مهدی اسماعیلی در ارسباران روی صحنه می‌رود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نمایش آیینی «آه بر انکار ماه» به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی مهدی اسماعیلی در فرهنگ سرای ارسباران روی صحنه می‌رود. این نمایش آیینی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ۱۳ […]


نمایش «آه بر انکار ماه» به کارگردانی مهدی اسماعیلی در ارسباران روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نمایش آیینی «آه بر انکار ماه» به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی مهدی اسماعیلی در فرهنگ سرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

این نمایش آیینی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ۱۳ تا ۲۰ بهمن در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برای عموم به اجرا در می‌آید.

نمایش «آه بر انکار ماه» کاری از گروه فرهنگی هنری ارمغان روایتی متفاوت از سبک زندگی اهل بیت(ع) و روزگار پایانی زندگی حضرت زهرا (س) است و با هدف تلاش برای ترویج سیره این اختر الهی و معرفی گوشه‌ای از مصائب ریحانه النبی(س) روی صحنه می‌رود.

در بخشی از این نمایش آمده است: «من، شنیدم، غربت مردی را که قامتش ماه بود و در دل شب ماه به شانه می‌کشید… من، شنیدم که حجت مسلمانی‌ام شبانه و بی‌نشان دفن شد… من، شنیدم و هیچ نتوانستم… هیچ و فقط آه کشیدم.»

مهدی اسماعیلی کارگردان نمایش، علی نیکزاد تهیه‌کننده، علی طهرانچی طراح صحنه، حسام حیدری طراح گریم و امید زندگانی، ‌ میر نادر مظلومی، علی برجی، علی‌پاکزاد، دانیال چاوشی‌ و سامان میرحسینی بازیگران این نمایش هستند.