نمایش اثری از حبیب مجیدی عکاس سینمای ایران در نیویورک

حبیب مجیدی یکی از آثار عکاسی خود را در نمایشگاه فوتوویل نیویورک به نمایش گذاشت. به گزارش سینما خراسان، «نوشتن با نور و سایه» عنوان اثری از حبیب مجیدی است که در نمایشگاه فوتوویل شهر نیویورک در بخش عکاسی فیلم به نمایش در آمده است. مجیدی عکاسی بیش از ۳۰ فیلم سینمایی شامل آثاری از […]


حبیب مجیدی یکی از آثار عکاسی خود را در نمایشگاه فوتوویل نیویورک به نمایش گذاشت.

به گزارش سینما خراسان، «نوشتن با نور و سایه» عنوان اثری از حبیب مجیدی است که در نمایشگاه فوتوویل شهر نیویورک در بخش عکاسی فیلم به نمایش در آمده است.

مجیدی عکاسی بیش از ۳۰ فیلم سینمایی شامل آثاری از جمله ۲ فیلم برنده جایزه اسکار؛ «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی را برعهده داشته است.

از دیگر فیلم هایی که وی عکاسی آن‌ها را برعهده داشته است می‌توان به «میم مثل مادر»، «شهرزیبا»، «ناهید»، «بهمن»، «تراژدی»، «بنفشه افریقایی»، «ناپدید شدن» و «بمب؛ یک عاشقانه» اشاره کرد.

مجیدی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بمب، یک عاشقانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم شد.

این هنرمند پیش از این ۲ نمایشگاه انفرادی در ایتالیا و لیتوانی برگزار کرده است.

در نمایشگاه فوتوویل شهر نیویورک هشتاد و پنج فریم عکس فیلم به نمایش درآمده است و اثر حبیب مجیدی در کنار عکس هایی از فیلم هایی همچون «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی، «فارست گامپ» رابرت زمکیس، «مارنی» الفرد هیچکاک، «دیوانه از قفس پرید» میلوش فورمن، «انی هال» وودی الن، «لبوفسکی بزرگ» برادران کوئن، «گاو خشمگین» مارتین اسکورسیزی، «نبراسکا» الکساندر پین، «فقط عاشقان زنده می مانند» جیم جارموش، «هتل میلیون دلاری» ویم وندرس، «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان، «ادوارد دست قیچی» تیم برتن، «ارین براکوویچ» استیون سادربِرگ، «کوهستان بروک بک» انگ لی، «ذهن زیبا» ران هاوارد، «روزی روزگاری هالیوود» کوئنتین تارانتینو به نمایش در آمده است.