نمایش دو فیلم جدید از چهارشنبه؛ سینماها رنگ وحشت می‌گیرند

دو فیلم «نمور» به کارگردانی داوود بی‌دل و «شین» به کارگردانی میثم کزازی، از چهارشنبه ۱۶ شهریورماه به روی پرده می‌روند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا، جلسه شورای صنفی نمایش، امروز ۱۳ شهریورماه برگزار شد و بر اساس آن مصوب شد فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داوود بی‌دل و تهیه‌کنندگی یاسر جعفری در سرگروه ملت و فیلم سینمایی شین به کارگردانی میثم کزازی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی، از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه در سرگروه مگامال به نمایش درآیند.

دومین ساخته بی‌دل، در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد و واکنش‌های متفاوتی را به خود دید.

این فیلم درباره برادر بزرگ‌تر خانواده به نام داوود است که به اصرار دانیال، همراه همسر خود سمیرا و دخترش آرام، راهی شمال می‌شود تا پس از ۱۵ سال، با خواهرش دلارام آشتی کند. اما دلارام آنها را نمی‌پذیرد و داوود تصمیم به بازگشت می‌گیرد.

در این فیلم، محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن‌پور، باربد بابایی و نسیم ادبی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

شین، یک درام خانوادگی دلهره‌آور و رازآلود است که در سال ۹۷ جلوی دوربین رفت و در بخش خارج از مسابقه جشنواره سی‌وهشتم به روی پرده رفت که نشست خبری این فیلم، با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: اثر ظلم در جهان باقی می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم. این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.

در این فیلم، جمشید هاشم‌پور، علی شادمان، محمود پاک‌نیت، هوشنگ توکلی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، افسانه ناصری، غزال نظر، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق‌شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی و شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با نمایش شین، یک فیلم دلهره به سینما می‌آید که تنوع خوبی در سبد اکران فعلی سینما محسوب می‌شود.

 

نهال