نمایش «شبی که ماه کامل شد» در جشنواره «شب های سیاه تالین»

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» در کشور استونی روی پرده رفت. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» که از تاریخ ۲۴ آبان […]


فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» در کشور استونی روی پرده رفت.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» که از تاریخ ۲۴ آبان آغاز شده و تا ۱۰ آذرماه در کشور استونی ادامه دارد، روی پرده رفت.

این جشنواره الف جهانی در بخش مسابقه رسمی میزبان تازه ترین فیلم نرگس آبیار بود و نخستین نمایش این فیلم سینمایی با حضور آبیار کارگردان، هوتن شکیبا بازیگر و محمدحسین قاسمی تهیه کننده این فیلم، روز شنبه ۲ آذرماه ساعت ۹ برای اهالی رسانه و پس از آن راس ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اصلی این جشنواره با ظرفیت کامل و با حضور ۵۰۰ تماشاگر روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

دومین نمایش «فیلم شبی که ماه کامل شد» امروز دوشنبه ۴ آذر در شهر تارتو خواهد داشت و پس از آن این فیلم برای سومین بار در تاریخ ۹ آذر در مجموعه سکولاریس روی پرده می رود.

نرگس آبیار بیش از این با فیلم سینمایی «نفس» در بیستمین دوره جشنواره فیلم تالین حضور داشت و جایزه کارگردانی را دریافت کرد.

عرضه و پخش بین المللی فیلم «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.