نمایش «مرفی» به صحنه می رود

نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، تازه ترین اثر گروه تئاتر «واسومانی»، به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی از دوم تا هشتم شهریور ماه ۹۸ در سالن امام خمینی نوشهر ساعت ۲۰ روی صحنه می رود. نمایش «مرفی» پیش از […]


نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، تازه ترین اثر گروه تئاتر «واسومانی»، به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی از دوم تا هشتم شهریور ماه ۹۸ در سالن امام خمینی نوشهر ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

نمایش «مرفی» پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اجرا شده بود و در ۳ بخش طراحی صحنه، طراحی لباس و تیزر نامزد و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی لباس از این جشنواره شده است.

این نمایش که اقتباسی از رمان «مرفی» اثر ساموئل بکت است با نقش آفرینی ساجده حمیدی، شادی ضیایی، امین موحدی پور، حامد ادوای (مهمان از گروه گره)، پوریا دادخواه و صدای علیرضا مویدی روی صحنه می رود.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به امیر مرسلی مجری طرح، شادی ضیایی طراح لباس، هادی فکری طراح گریم، رضا جاویدی طراح پوستر و عکاس، امیر قالیچی روابط عمومی، روزبه خورزنی طراح صدا، پدرام رضوانی طراح نور، پارسا محمدزاده و مونا پارسایی گروه کارگردانی اشاره کرد.

از اجراهای پیشین گروه تئاتر «واسومانی» می توان به نمایش «آپارتاید»، «واسومانی»، «آهسته گویی»، «بازیافتگی» و «کبوتری ناگهان» اشاره کرد.

این نمایش به زودی در شهر تهران نیز اجراهای صحنه ای خود را آغاز خواهد کرد.

منبع مهر