نمایندگان ۲۱ کشور در جشنواره/ شهرزاد و تئاتر مستقل میزبان شدند

حضور نمایندگان ۲۱ کشور در جشنواره و همچنین میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد و تئاتر مستقل تهران از ۲ اثر نمایشی حاضر در تئاتر فجر از جمله اخبار سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شش نمایش […]


حضور نمایندگان ۲۱ کشور در جشنواره و همچنین میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد و تئاتر مستقل تهران از ۲ اثر نمایشی حاضر در تئاتر فجر از جمله اخبار سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شش نمایش از کشورهای لهستان، ارمنستان، بلژیک، سوییس و یونان در بخش تئاتر ملل سی و هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شوند.

همچنین ۲۵ مهمان از ۱۹ کشور شیلی، فنلاند، گرجستان، کرواسی، فرانسه، چین، بلژیک، لیتوانی، روسیه، سوییس، ایتالیا، آذربایجان، تاتارستان، ارمنستان، تاجیکستان، دانمارک، الجزایر، عمان، هلند در پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران که از ۱۳ تا ۱۷ بهمن در تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا می کنند.

همچنین دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد به دلیل اجرای فعلی نمایش «بیگانه در خانه» در تئاتر مستقل تهران و تناسب دکور نمایش «شاه ماهی» با تماشاخانه شهرزاد، تالارهای نامبرده در ایام جشنواره از این ۲ اثر میزبانی می‌کنند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره fitf.theater.ir است.