نیکلاس کیج تنها چهار روز پس از ازدواج درخواست طلاق داد

نیکلاس کیج بازیگر هالیوودی تنها چهار روز پس از اینکه با همسر جدیدش ازدواج کرد، رسما درخواست طلاق از او را به ثبت رساند. به گزارش سینما خراسان به نقل از گاردین، کیج و اریکا کوی که که یک هنرمند گریمور است، روز بیست‌وسوم مارس درخواست ثبت سند ازدواج دادند و همان روز در لاس […]


نیکلاس کیج بازیگر هالیوودی تنها چهار روز پس از اینکه با همسر جدیدش ازدواج کرد، رسما درخواست طلاق از او را به ثبت رساند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از گاردین، کیج و اریکا کوی که که یک هنرمند گریمور است، روز بیست‌وسوم مارس درخواست ثبت سند ازدواج دادند و همان روز در لاس وگاس ازدواج کردند. با این حال تا روز چهارشنبه، این بازیگر درخواست طلاق خود را ثبت کرده بود. این کوتاه‌ترین ازدواج او تا به حال است و رکورد قبلی خودش را زد. ازدواج قبلی او در سال ۲۰۰۲ با لیسا ماری پریسلی ۱۰۸ روز به طول انجامیده بود.

تنها چند ساعت پس از ازدواج، این زوج در حالی دیده شدند که در هتل بلاژیو واقع در لاس وگاس مشغول دعوا بودند. شاهدان عینی و عکس‌ها نشان می‌دهد که کوی که مشغول داد زدن سر این بازیگر ۵۵ ساله است. آن‌ها از آوریل سال ۲۰۱۸ با هم نامزد بودند.

کیج همچنین پیش از این با پاتریشا آرکت بازیگر ازدواج کرده بود که این ازدواج از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ ادامه داشت. ازدواج دیگر او با آلیس کیم بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ بود. او دو پسر دارد، وستون کاپولا کیج ۲۸ ساله که مادرش شریک زندگی طولانی مدت سابق کیج یعنی کریستینا فولتون است، و کال-ال که مادرش کیم است.

کیج که خواهرزاده کارگردان مشهور هالیوود فرانسیس فورد کاپولا است، تا به حال در بسیاری از بلاک‌باسترهای هالیوودی از جمله «گنجینه ملی» بازی کرده و صداپیشه فیلم خوش‌نقد «اسپایدرمن: درون اسپایدر ورس» بوده که توانست برنده جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال ۲۰۱۹ بشود.