«هم گناه» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد/ آغاز یک فعالیت مشترک

همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دریافت ۹ MB به گزارش سینما خراسان، همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز با ترانه ای از حسین […]


همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دریافت ۹ MB

به گزارش سینما خراسان، همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز با ترانه ای از حسین غیاثی ، آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سریال «هم‌ گناه» را که یک درام خانوادگی است محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند و … .

در قطعه «هم گناه» که ضبط آن در استودیو «تم» انجام گرفته، وحید طاهرخانی میکس و مسترینگ، محمد یعقوب خانی گرافیک و مجموعه «آوای ماد» ناشر دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

علیرضا افکاری و علیرضا قربانی که هرکدام از مطرح‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی و آواز هستند از چند ماه پیش تولید قطعاتی آغاز کرده‌اند. این ۲ هنرمند باسابقه طی سال‌های فعالیت شان در ژانرهای متفاوتی از یکدیگر فعالیت داشتند اما آثار پرطرفداری را برای دوستداران شان تولید کرده بودند.