«پاتوق» بازیگرانش را شناخت/ نقدی بر وضعیت این روزهای تئاتر

بازیگران نمایش «پاتوق» به کارگردانی مهدی پاشایی که به زودی در تماشاخانه شهرزاد به صحنه می‌رود، معرفی شدند. دریافت ۹ MB به گزارش سینما خراسان، نمایش «پاتوق» با طراحی و کارگردانی مهدی پاشایی و نویسندگی مشترک مهدی پاشایی و سیما تاجیک از ۸ دی ماه ساعت ۱۹:۱۵ اجرای خود را در سالن صنوبر پردیس تئاتر […]


بازیگران نمایش «پاتوق» به کارگردانی مهدی پاشایی که به زودی در تماشاخانه شهرزاد به صحنه می‌رود، معرفی شدند.

دریافت ۹ MB

به گزارش سینما خراسان، نمایش «پاتوق» با طراحی و کارگردانی مهدی پاشایی و نویسندگی مشترک مهدی پاشایی و سیما تاجیک از ۸ دی ماه ساعت ۱۹:۱۵ اجرای خود را در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند. در آستانه اجرای عمومی، بازیگران این نمایش نیز مشخص شدند.

بازیگران این نمایش کمدی اجتماعی به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از الهه افشاری، یعقوب صباحی، مجید نوروزی، مسعود انتظاری، مهدی زمین‌پرداز، شقایق مومنی، علی حسام‌، شهلا کریمی، هنگامه محتشم، آسمان انصاری و اشکان دلاوری.

به گفته مهدی پاشایی کارگردان نمایش، «پاتوق» نقدی به فضای این روزهای تئاتر دارد و مسائل مختلفی چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی غیرتخصصی در جلسات کوتاه، وعده بازیگر شدن به هنرجویان در مدت کم، ورود افراد غیرحرفه‌ای به تئاتر، تغییر مناسبات جذب بازیگر و اجرای تئاتر و… را در بر می‌گیرد.

پیش فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت ایران نمایش www.irannamayesh.com آغاز شده است. محمد دارایی ساخت تیزر «پاتوق» را برعهده دارد.

مهدی پاشایی نویسنده و کارگردان تئاتر از شاگردان زنده یاد حمید سمندریان بوده است و اجرای نمایش‌هایی چون «انگشتری ژنرال ماسیاس»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «سس توت‌فرنگی» و … را در کارنامه کاری خود دارد.