پروانه ساخت یک فیلم بلند در مشهد صادر شد

مسئول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بعد از حدود یکسال پروانه ساخت یک فیلم بلند غیرسینمایی با عنوان "خوب، بد، خنگ" به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید زاهد رئیسی در مشهد از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد.

سوسن محمدزاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: فیلمنامه‌ بلند داستانی “خوب، بد، خنگ” با موضوع کمدی – اجتماعی به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سید زاهد رئیسی توانست موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی کشور را بگیرد.

وی اظهار داشت: این فیلمنامه مضمون کمدی- اجتماعی داشته و ساخت فیلم آن با عوامل بومی و همچنین تعدادی از چهره های سینمای ایران انجام می گیرد.

مسئول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پیش بینی کرد که ساخت فیلم بلند “خوب، بد، خنگ” بهمن ماه سال جاری آغاز شود.

به گفته وی، سید زاهد رئیسی، مدیر موسسه “زاهد فیلم رسام هنر” در مشهد است که سالها در عرصه ساخت فیلم بلند فعالیت داشته است.

محمدزاده خاطر نشان کرد: اختیار صدور پروانه ساخت فیلمهای سینمایی و غیرسینمایی از سال ۱۴۰۰ از مراکز استانها خارج شده است و سازمان سینمایی راسا نسبت به صدور پروانه ساخت برای فیلمها اقدام می کند.