پیام تبریک محمدرضا محمدی بمناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بمناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر نمود در متن این پیام چنین آمده است: هفتم فروردین ماه یادآور روز هنرهای نمایشی است. عنصر مهم نمایش دیدن است، دیدن خوبیها، پاکی ها و نشان دادن فراز و نشیب های […]

محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بمناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر نمود در متن این پیام چنین آمده است:

هفتم فروردین ماه یادآور روز هنرهای نمایشی است. عنصر مهم نمایش دیدن است، دیدن خوبیها، پاکی ها و نشان دادن فراز و نشیب های زندگی. از اینرو نمایش تنها هنرشاخص زدودن زشتی ها و پلشتی هاست .
روز هنرهای نمایشی در سال جاری با اندوه جانکاه یکی از بلایای طبیعی برای برخی هموطنانمان آمیخته شد و غمی بزرگ بر دلهامان نشست اما نباید فراموش کرد گرامیداشت این روز زمینه ای مناسب برای بازتاب سنجیده اقدامات ، توانمندی ها و تحولات چشمگیر تآتر استان میشود.
یادآوری این روز این فرصت را به هنرمندان و مسوولین میدهد که به ارزیابی تلاشهای خود رسیده و توانایی خود را در مقایسه با تولیدات دیگران بسنجند. بر همین اساس وظیفه خود میدانم موفقیت های تآتر خراسان در سال ۹۷ که برخواسته از تلاش و کوشش تمامی هنرمندان عرصه تآتر استان است را تبریک گفته و قدردان تمامی این زحمات باشم .
امید که در سال ۱۳۹۸ با تسکین آلام مصیبت دیدگان بلایای طبیعی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر هنر هنرمندان نمایش استان در جوار مضجع شریف رضوی باشیم.