پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی برای درگذشت ناصر هوشمند وزیری

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت ناصر هوشمند وزیری مجسمه‌ساز پیشکسوت و مدیر باغ موزه وزیری پیام تسلیت منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیام تسلیتی […]


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت ناصر هوشمند وزیری مجسمه‌ساز پیشکسوت و مدیر باغ موزه وزیری پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیام تسلیتی را برای درگذشت ناصر هوشمند وزیری مجسمه‌ساز پیشکسوت منتشر کرد. مظفری در پیام خود نوشته است:

«فقدان هنرمند، خالی شدن جهان از فرصت آفرینش است، گویی پنجره ای به جهان خلاقیت بسته می شود. اما نقطه روشنی و امید ماندگاری هنرمند است از پس خلق اثرش.

استاد ناصر هوشمند وزیری که یادگاری هاش در بوستان های شهر، سالیانی است چشم هر بیننده ای را به خود جذب کرده اکنون خود رخ در نقاب خاک کشیده و غار موزه اش را با همه آثارش به ما سپرده است.

یاد و یادگار هوشمند وزیری، برای اهالی هنر و بیننندگان هنر هماره زنده است و باشد که در دیدار از نشانه هایی که در شهر به جای گذاشته و آثاری که در غار موزه خلق کرده یاد و نامش پاینده بماند.

در گذشت ناصر هوشمند وزیری هنرمند مجسمه ساز را به خانواده محترم ایشان و همینطور جامعه مجسمه سازان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و مردمانی که روزی روزگاری در لواسان چشم شان به مجسمه‌های او روشن شده بود، تسلیت عرض می کنم.»