پیش فروش بلیت «مگس» آغاز شد/ رونمایی از پوستر

پیش فروش نمایش «مگس» به کارگردانی توحید معصومی همزمان با آغاز رونمایی از پوستر اثر آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، همزمان با آغاز پیش فروش نمایش «مگس» از یکشنبه شانزدهم تیرماه ۱۳۹۸ در سایت تیوال، پوستراین نمایش نیز رونمایی شد. برای سه روز نخست این نمایش ۲۰ […]


پیش فروش نمایش «مگس» به کارگردانی توحید معصومی همزمان با آغاز رونمایی از پوستر اثر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، همزمان با آغاز پیش فروش نمایش «مگس» از یکشنبه شانزدهم تیرماه ۱۳۹۸ در سایت تیوال، پوستراین نمایش نیز رونمایی شد. برای سه روز نخست این نمایش ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نمایش «مگس» به کارگردانی توحید معصومی اقتباسی از نمایشنامه‌ی «خانواده تُت» نوشته اشتفان اُرکنی با ترجمه کمال ظاهری است که ایوب آقاخانی و توحید معصومی آن را دراماتورژی و بازنویسی کرده اند. تهیه کنندگان این نمایش نیز امیرحسین شفیعی و مهدی اکبری زاده خواهند بود.

همچنین در این نمایش ایوب آقاخانی، سامان دارابی، مرضیه صدرایی و الهه زحمتی به عنوان گروه بازیگران این اثر نمایشی در کنار توحید معصومی به عنوان کارگردان اثر حضور خواهند داشت.

در نمایش «مگس» میلاد حاجی زاده مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، امیر قالیچی مدیر تبلیغات و روابط عمومی، مصطفی قاهری عکاس و ساخت تیزر، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، رضا خضرایی طراح نور، علی مست‌علی طراح صدا و انتخاب موسیقی، مهرنوش بیگ زاده دستیار طراح صدا، خورشید آزادی طراح لوگو، مرجان برات منشی صحنه ومحمدحسن درباغی فرمدیر صحنه، به عنوان گروه اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.

نمایش «مگس» تیر و مرداد از ساعت ۱۸:۳۰ همه روزه به جز شنبه ها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.