“پینگ پنگ” فیلم خوب برخاسته از مشهد است

بازیگر و سرمایه گذار فیلم پینگ پنگ گفت: این فیلم، تولیدی هنری برخاسته از قلب هنر مشهد و اتفاقی خوب به نام این شهر است.

محمد طهان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان با اشاره به اکران خصوصی این فیلم در پردیس سینمایی هویزه مشهد افزود: حضور من در این فیلم نخستین تجربه بازیگری ام بود اما خوشبختانه پینگ پنگ مورد توجه مردم و تماشاگران در اکران خصوصی خود قرار گرفت.

وی که به عنوان سرمایه‌گذار این فیلم نیز شناخته می شود، اضافه کرد: ابتدا پس از خواندن سناریوی این فیلم، سرمایه گذاری در آن به من پیشنهاد شد، سپس پیشنهاد بازی در فیلم را گرفتم که پذیرش آن موجب رقم خوردن نخستین تجربه بازیگری ام شد.

طهان که در این فیلم نقش “کامبیز” را بازی کرده است، ادامه داد: در جریان انتخاب بازیگران دچار چالش فراوانی بودیم اما خوشبختانه بازیگران خوبی مانند خانم افسانه بایگان و آقای رضا صابری به همراه دیگر بازیگران حرفه ای سینما در این فیلم نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اکران خصوصی شب گذشته این اثر هنری گفت: اکران پینگ پنگ با استقبال خوب تماشاگران و علاقمندان روبرو شد به طوری که علاوه بر صندلی های سالن به شکل ایستاده و نشسته بر روی پله‌های سالن نیز مردم به تماشای این فیلم پرداختند.

طهران اظهار کرد: حضور مسوولان و افراد قدیمی در حوزه تئاتر در اکران خصوصی فیلم پینگ پنگ و مورد قبول واقع شدن بازی من در فیلم از جانب آنان، مایه خرسندی بود و همذات پنداری مردم نیز با کاراکتر کامبیز برای من جذابیت خاصی داشت.

وی اضافه کرد: در اکران خصوصی فیلم پینگ پنگ، برخی ضعف‌های فنی شناسایی شد که این موارد و نیز مشکلات صداگذاری باید برطرف شود.

این هنرمند مشهدی در خصوص زمان اکران عمومی فیلم پینگ پنگ نیز گفت: نمی توان پیش بینی کرد اکران عمومی آن در چه تاریخی انجام شود اما سعی می کنیم هر چه زودتر این مهم انجام گیرد.

فیلم “پینگ پنگ” به نویسندگی و کارگردانی احسان روحی و دانوش یزدان پناه و حضور بازیگرانی مانند افسانه بایگان و رضا صابری است.

عرفانی