چهره سال ۹۷ هنر انقلاب معرفی می‌شود

پنجمین جشن هفته هنر انقلاب با شعار «هنر متعهد به حقیقت» در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار و چهره سال ۹۷ هنر انقلاب معرفی می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جشن هفته هنر انقلاب و معرفی چهره سال هنر انقلاب که از سال ۹۲ به همت معاونت هنری […]


پنجمین جشن هفته هنر انقلاب با شعار «هنر متعهد به حقیقت» در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار و چهره سال ۹۷ هنر انقلاب معرفی می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جشن هفته هنر انقلاب و معرفی چهره سال هنر انقلاب که از سال ۹۲ به همت معاونت هنری حوزه هنری آغاز شده با رصد عملکرد هنرمندان رشته‌های مختلف طی یک‌سال در زمینه هنر متعهد و انقلابی و با توجه به شاخصه‌های سطح تاثیرگذاری، گستره مخاطبان، حرکت در مسیر گفتمان فرهنگی و هنری، جریان‌سازی و کنشگری در برابر رویدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… در حال حاضر به پنجمین دوره خود رسیده است.

جشن هفته هنر انقلاب که به همت حوزه هنری و با همکاری موسسه سپهر سوره هنر برگزار می‌شود به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ آغاز می‌شود و در طول یک هفته ضمن مرور مهمترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و… تا تاریخ ۲۷ فروردین ادامه پیدا می‌کند.

پنجمین جشن هفته هنر انقلاب با شعار «هنر متعهد به حقیقت» ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۹۸ در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.