کارگردان «روز واقعه» مستندی درباره «همایون شهنواز» ساخت

شهرام اسدی کارگردان «روز واقعه» مستندی درباره همایون شهنواز ساخته است که فردا پنجشنبه ۱۶ اسفند در موزه سینما رونمایی می‌شود. دریافت ۴ MB علی پورکیانی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با سینما خراسان از ساخت مستندی درباره همایون شهنواز کارگردان سینما و تلویزیون خبر داد و گفت: ۱۶ اسفند سالروز درگذشت این کارگردان بزرگ است […]


شهرام اسدی کارگردان «روز واقعه» مستندی درباره همایون شهنواز ساخته است که فردا پنجشنبه ۱۶ اسفند در موزه سینما رونمایی می‌شود.

دریافت ۴ MB

علی پورکیانی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با سینما خراسان از ساخت مستندی درباره همایون شهنواز کارگردان سینما و تلویزیون خبر داد و گفت: ۱۶ اسفند سالروز درگذشت این کارگردان بزرگ است که سال گذشته بر اثر حادثه‌ای دچار آتش سوزی شد و از میان ما رفت.

وی بیان کرد: به همین مناسبت مستندی با نام «آن همایون هنر» توسط شهرام اسدی کارگردان سینما ساخته شد تا بتواند گویای زحمات این کارگردان باشد که با سریال «دلیران تنگستان» شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، مستند «آن همایون هنر» توسط شهرام اسدی کارگردان فیلم‌هایی چون «روز واقعه» در مدت زمان ۶۰ دقیقه ساخته شده است.

این مستند که قرار است پنجشنبه ۱۶ اسفند همزمان با سالروز درگذشت همایون شهنواز در موزه سینما به نمایش درآید روایتی از زندگی حرفه‌ای و شخصی اوست و مخاطبان را با مقاطعی از زندگی این کارگردان آشنا می‌کند.

همچنین در این مستند مصاحبه‌هایی با کارگردانان و چهره‌های سینمایی انجام شده است که در تیزر کوتاهی که از مستند تهیه شده است می‌توان بخشی از آن را دید.