کره‌ای‌ها فیلم ترسناک «ما» را پسندیدند/ «دامبو» چهارم شد

در باکس آفیس کره جنوبی فیلم ‌«ما» در راس قرار گرفت و «دامبو» جایگاه چهارم را کسب کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، فیلم ترسناک «ما» ساخته جوردن پیل در کره جنوبی با شروع اکرانش که از چهارشنبه پیش آغاز شد توانست با فروش بیش از ۹۳۶ هزار بلیت، ۶.۹۸ میلیون دلار […]


در باکس آفیس کره جنوبی فیلم ‌«ما» در راس قرار گرفت و «دامبو» جایگاه چهارم را کسب کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، فیلم ترسناک «ما» ساخته جوردن پیل در کره جنوبی با شروع اکرانش که از چهارشنبه پیش آغاز شد توانست با فروش بیش از ۹۳۶ هزار بلیت، ۶.۹۸ میلیون دلار در ۵ روز فروش کند.

«پول» درام جنایی کره‌ای که هفته پیش در رأس جای داشت این هفته دوم شد و ۴.۷۳ میلیون دلار کسب کرد و بیش از ۶۰۱ هزار بلیت فروخت. این فیلم در مجموع با فروش ۲.۶۷ میلیون بلیت تاکنون ۲۰.۱ میلیون دلار کسب کرده است.

این دو فیلم در مجموع ۶۹ درصد باکس آفیس کره جنوبی را در اختیار دارند.

در جایگاه سوم «کاپیتان مارول» با فروش ۱.۳۴ میلیون دلار جای دارد که در مجموع از زمان اکرانش در ۶ ماه مارس با فروش ۵.۵۴ میلیون بلیت، ۴۳.۵ میلیون دلار فروش کرده است.

دو فیلم دیگری که روز چهارشنبه راهی سینماها شدند شامل «دامبو» تیم برتون و «عاشق شدن با نخستین بوسه» بود که جایگاه چهارم و پنجم را کسب کردند.

«دامبو» محصول والت دیزنی ۱.۵۲ میلیون دلار فروش کرد و درام تایوانی ساخته فرانکی چان که جایگاه پنجم را کسب کرده نیز ۱.۲۱ میلیون دلار در همین بازه زمانی فروش کرده است.

در فیلم «ما» لوپیتا نیونگ‌او در نقش آدلاید ویلسون بازی کرده که زنی است که همراه همسر و دو فرزندشان به خانه ساحلی دوران کودکی‌اش باز می‌گردد تا تعطیلات تابستانی را آنجا بگذراند. او دچار روان‌پریشی می‌شود و انتظار دارد که اتفاقی ناگوار بیفتد.