کنسرت دونوازی قانون و تمبک اجرا می شود/ حضور هیجان انگیز

پریچهر خواجه نوازنده قانون و فرهاد صفری نوازنده تمبک در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می پردازند. به گزارش سینما خراسان، پریچهر خواجه نوازنده قانون درباره اجرای خود در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرایی که قرار است در جشنواره فجر داشته باشیم، دونوازی قانون و تنبک […]


پریچهر خواجه نوازنده قانون و فرهاد صفری نوازنده تمبک در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش سینما خراسان، پریچهر خواجه نوازنده قانون درباره اجرای خود در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرایی که قرار است در جشنواره فجر داشته باشیم، دونوازی قانون و تنبک است که نوازنده قانون من هستم و نوازنده تنبک فرهاد صفری است. ما در این اجرا قرار است به اجرای موسیقی دستگاهی بپردازیم. قطعه‌هایی هم که آماده کرده‌­ایم در دستگاه­‌های ماهور، نوا، دشتی و راست پنجگاه است.

این نوازنده قانون با تاکید بر اینکه فضای جشنواره هر سال یک فضای هیجان انگیز برای نوازنده‌­ها ایجاد می‌­کند گفت: فضای موسیقی در جشنواره، یک فضای هیجان انگیز است، یک هیجان عجیب که برای همه نوازنده‌ها وجود دارد و باعث می شود تا همه دوستان در سبک موسیقی خودشان با یکدیگر رقابت کنند. این دوره جشنواره برای افرادی که دوستدار موسیقی هستند زمان بسیار دلچسبی خواهد بود. امیدوارم که مردم هم از این رویداد استقبال کنند و با بهترین اجراها روبرو باشند و بتوانند بهترین اجراها را در این جشنواره ببینند.

کنسرت دونوازی قانون و تنبک به سرپرستی پریچهر خواجه ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۲۶ بهمن در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.