کیانو ریوز بازیگر یک فیلم سینمایی و یک سریال انیمیشن می‌شود

بازیگر سری فیلم‌های ماتریکس در یک فیلم اکشن و یک سریال انیمیشن برای نتفلیکس بازی می‌کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، کیانو ریوز هم بازیگر و هم تهیه‌کننده فیلم اکشن «برسِرکر» (Brzrkr) خواهد بود و هم سریال انیمیشنی را بر همین مبنا برای نتفلیکس تهیه می‌کند. «برسِرکر» که یک مجموعه کمیک بوک […]


بازیگر سری فیلم‌های ماتریکس در یک فیلم اکشن و یک سریال انیمیشن برای نتفلیکس بازی می‌کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، کیانو ریوز هم بازیگر و هم تهیه‌کننده فیلم اکشن «برسِرکر» (Brzrkr) خواهد بود و هم سریال انیمیشنی را بر همین مبنا برای نتفلیکس تهیه می‌کند.

«برسِرکر» که یک مجموعه کمیک بوک است که خود کیانو ریوز نویسنده‌اش بوده با بازی خود او به فیلم و سریال انیمیشن بدل می‌شود.

ریوز «برسِرکر» را به عنوان اولین کتابش در قالب کمیک بوک و با همکاری مت کیندت نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نوشته است. این مجموعه را ران گارنی از هنرمندان مشهور مارول نقاشی کرده و کلیم رابینز دیالوگ‌هایش را نوشته است.

این مجموعه کتاب ۱۲ قسمتی یک افسانه خشن و درباره یک جنگجوی نامیرای ۸۰ هزار ساله است که در طول قرن‌ها علیه بدی جنگیده است. نقش این مرد که با عنوان «بی» شناخته می‌شود را ریوز بازی می‌کند.

فیلم اقتباسی از این کمیک قرار است ابتدا منتشر شود و پس از آن سریال انیمیشن آن از راه برسد. در این سریال انیمیشن نیز شخصیت اصلی با چهره و صدای ریوز ظاهر می‌شود.

این کمیک بوک که از سوم مارس منتشر شده برای «بوم استودیوز» که ناشر آن بوده موفقیت بزرگی را رقم زده است. بیش از ۶۱۵ هزار نسخه از این کتاب تاکنون فروخته شده و عنوان بالاترین فروش کتاب اول یک نویسنده در تقریباً ۳۰ سال اخیر را کسب کرده است.

کیانو ریوز بیش از سه دهه است که یکی از پول‌سازترین بازیگران اکشن هالیوود بوده است. وی به تازگی بازی در «ماتریکس ۴» را به اتمام برد و بار دیگر در نقش نئو ظاهر شد. این فیلم اواخر امسال اکران می‌شود. این بازیگر به زودی در «جان ویک ۴» بازی می‌کند.