گروه آوازی تهران در جشنواره فجر کنسرت می دهد

گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی تهران به اجرای برنامه می پردازد. به گزارش سینما خراسان، گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۲۷ بهمن در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار […]


گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی تهران به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش سینما خراسان، گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۲۷ بهمن در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی تهران به اجرای برنامه می پردازد.

میلاد عمرانلو رهبر و مدیر هنری گروه آوازی تهران در رابطه با اجرای گروه آوازی تهران در جشنواره گفت: گروه آوازی تهران در ۲ بخش اجرا خواهد داشت، بخش اول نیز به دو قسمت تقسیم می‌شود. در قسمت اول آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک از جمله ریچارد استون، باخ و بتهوون ارائه می شود. در قسمت دوم نیز آثار موسیقی محلی ایرانی را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: بخش دوم هم بیشتر آثار موسیقی آمریکای لاتین و موسیقی پاپ را اجرا می‌کنیم. ما در هر بخش تصمیم داریم ۸ قطعه اجرا کنیم اما این موضوع بستگی به زمان‌بندی برنامه خواهد داشت چرا که ممکن است به دلیل کم بودن زمان، اجراها تغییر کند. البته امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد.