گروه «بانگ نو» در دماوند از غبار و خیال می‌خواند

گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی و خوانندگی علیرضا گلبانگ روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در سینما پرستو در شهر دماوند کنسرت می دهد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی ساعت ۲۱ روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد در سینما پرستوی شهرستان دماوند به صحنه […]


گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی و خوانندگی علیرضا گلبانگ روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در سینما پرستو در شهر دماوند کنسرت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی ساعت ۲۱ روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد در سینما پرستوی شهرستان دماوند به صحنه می‌رود.

بخشی از قطعات این کنسرت در دستگاه همایون است و بخشی از قطعات نیز از آلبوم «شعر زن» شامل «شعر زن» و «غبار» انتخاب شده است. در این کنسرت سه تصنیف جدید نیز برای مخاطبان اجرا می‌شود که شامل «خیال»، «من گر چنین» و «رؤیا» با اشعاری از حسین منزوی و هوشنگ ابتهاج است. تنظیم و آهنگسازی تمام قطعات نیز به عهده نسترن هاشمی است.

ساختار قطعات بر اساس ردیف موسیقی ایرانی است ولی به‌ صورت چندصدایی تنظیم شده است. در این اجرا ساز و آواز کم است و بیشتر قطعات ضربی و تصنیف اجرا می‌شود.

در این کنسرت علیرضا گلبانگ به‌ عنوان خواننده به اجرای برنامه می‌پردازد ضمن اینکه سام خواجه وند، فریما موفقی، آذین یوسفیان، وحید رستگاری، آناهیتا رمضانی، میلاد قریشی و سمر عراقی به‌ عنوان نوازنده حضور دارند.

گروه «بانگ نو» آخرین بار ۲۳ و ۲۷ خرداد امسال در فرهنگسرای ارسباران به صحنه رفت. در این کنسرت هنرمندانی چون حسین علیزاده، علی‌اکبر شکارچی و مریم سعادت به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.