گروه موسیقی «برف» در نیاوران کنسرت می دهد

گروه موسیقی «برف» با خوانندگی علی امیر قاسمی روز دهم اسفند سال ۹۷ کنسرتی را در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند. به گزارش سینما خراسان، گروه موسیقی «برف» به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، ساعت ۲۰ روز جمعه دهم اسفند کنسرت «شبی برای پیانوی ایرانی» را در تالار […]

گروه موسیقی «برف» با خوانندگی علی امیر قاسمی روز دهم اسفند سال ۹۷ کنسرتی را در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

به گزارش سینما خراسان، گروه موسیقی «برف» به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، ساعت ۲۰ روز جمعه دهم اسفند کنسرت «شبی برای پیانوی ایرانی» را در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کنند.

محمدرضا امیر قاسمی سرپرست این گروه درباره محتوای کنسرت «شبی برای پیانوی ایرانی» توضیح داد: این پنجمین کنسرت گروه موسیقی برف است که قرار است در ۲ بخش به اجرا در بیاید.این نامگذاری اشاره به اجرای قطعاتی از بزرگانِ پیانوی ایرانی مانند مشیرهمایون شهردار، حسین استوار و جناب محمود مفخم تا آثاری از بزرگان دیگرِ پیانوی ایرانی نظیر استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی دارد.

وی افزود: بخش دیگری از این کنسرت، تعدادی از ترانه های زیبا و نوستالژیک با صدای علی امیرقاسمی و همراهی تمبک سحاب تربتی است که در این میان، آثاری از استادان علی تجویدی، فضل الله توکل و فریدون حافظی هم اجرا می شود. البته در تعدادی از آثار، حتی بیش از یک سده از اجرا یا ضبط آنها می گذرد. در نگاهی کلی می توان گفت، گروه«برف» با نگاهی متفاوت از کنسرت های پیشین، قطعاتی خاص را برای مخاطبان انتخاب کرده است.