گیشه هفتگی مرز ۷ میلیارد را زد

با فروش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی که طی ۶ روز گذشته به ثبت رسید، سینماها با یک رشد نسبی در حوزه فروش مواجه شدند.

به گزارش روز چهارشنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، با اینکه سینماها، کار خود را از پنجشنبه هفته گذشته آغاز کردند، شاهد یک رشد نسبی در گیشه بودند. رشدی که انتظار می‌رود از امروز و با نمایش ۵ فیلم جدید، برای هفته آینده، شتاب بیشتری به خود بگیرد.

دوزیست با ۶ روز نمایش، پرفروش‌ترین فیلم هفته اخیر سینماهای کشور بود. فیلم برزو نیک‌نژاد، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخت تا با جذب حدود ۷۰ هزار مخاطب، شلوغ‌ترین سالن‌های سینمایی کشور را به نام خود ثبت کند.

 

رقابت میان انفرادی و تی‌تی میلیمتری شده اما این کمدی مسعود اطیابی است که تنها با هزار نفر مخاطب بیشتر، در رتبه دوم جدول پرفروش‌های هفته قرار گرفته است. انفرادی با فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی هفته گذشته، مجموع فروش خود را به ۵۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون رسانده تا همچنان پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم سال تا به امروز شناخته شود.

عاشقانه تی‌تی هم در این هفته، ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروخت تا مجموع فروش این فیلم به  ۱۴ میلیارد برسد.

علفزار در آستانه ورود به چهارمین ماه نمایش، همچنان مخاطب دارد. فیلم کاظم دانشی در این هفته، ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته تا گیشه این فیلم به ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد.

 

کمدی کوزوو که نمایش خود را از پنجشنبه هفته گذشته شروع کرده، با فروش ۳۰۰ میلیونی، خود را به رتبه پنجم جدول فروش هفتگی سینماها رسانده تا به این ترتیب، هر دو فیلم جدید، در جدول فروش هفتگی، قرار بگیرند.

سینمای ایران طی هفته گذشته ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته که این میزان فروش در مقایسه با هفته‌های گذشته، یک رشد نسبی را نشان می‌دهد.

البته که یک رقیب جدی برای این ۵ فیلم پرفروش به سینماها اضافه می‌شود. ابلق نرگس آبیار که در سی‌ونهمین دوره جشنواره فجر، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردمی را به دست آورده، نمایش خود را از امروز شروع کرده تا رقابت میان درام‌های اجتماعی روی پرده به اوج خود برسد.

شب طلایی، برای مرجان، رویای سهراب و بانک‌زده‌ها، ۴ فیلم دیگری هستند که نمایش خود را از امروز شروع کردند.

 

نهال