یک پیشنهاد موسیقایی برای «راهیان نور»/ «خاک معطر» تولید شد

خواننده موسیقی انقلابی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از انتشار یک قطعه نوروزی با موضوع مناطق عملیاتی جنوب و اجرای چند قطعه در این مناطق خبر داد. محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی های انجام‌گرفته در ایام عید […]


خواننده موسیقی انقلابی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از انتشار یک قطعه نوروزی با موضوع مناطق عملیاتی جنوب و اجرای چند قطعه در این مناطق خبر داد.

محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی های انجام‌گرفته در ایام عید نوروز به مدت دو روز در مناطق عملیاتی جنوب برای مسافران اردوهای راهیان نور برنامه‌هایی را اجرا می‌کنم که عمده این برنامه‌ها در شهر خرمشهر خواهد بود.

وی ادامه داد: به سفارش بسیج سازمان صداوسیما هم قطعه موسیقایی را به نام «خاک معطر» تولید کرده‌ام که در ایام تعطیلات نوروزی ویژه زائران و مسافران راهیان نور در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود. در این قطعه قاسم صرافان شاعر و امید رهبران به‌عنوان آهنگساز حضور دارند و بنده هم عهده‌دار خوانندگی اثر بوده‌ام.

این خواننده موسیقی انقلابی که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در حوزه تخصصی خود انجام داده در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت یک برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری کنسرت‌های ویژه مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس توضیح داد: ما اکنون در دوره‌ای هستیم که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بنابراین می‌توانیم با دو رویکرد انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فضایی را ایجاد کنیم که حداقل در همین اردوهای راهیان نور گوشه‌هایی از توانمندی هنرمندان فعال این عرصه در قالب کنسرت‌ها و اجراهای زنده به مخاطبان ارائه شود.

توسلی گفت: اردوهای راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی پتانسیل‌های ارزشمند موسیقی انقلاب و دفاع مقدس است که می‌تواند شرایط هیجان‌انگیزتر و نشاط‌آور تری را برای مسافران این فضا فراهم کند. به نظرم باید این امکانات باید فراهم شود که توده بیشتری از مردم باور کنند که «راهیان نور» اصلاً عزاداری نیست بلکه یک فضای روح انگیز است که می‌تواند در برگیرنده شور و نشاط ملی به اعتبار خون شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس باشد و چه بهتر که یکی از ابزارهای این رویکرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی با کیفیت و برنامه‌ریزی شده با موضوع انقلاب و دفاع مقدس باشد.