۲۷ بازیگر ۳ اثر شکسپیر را به صحنه می‌برند

کمپانی رویال شکسپیر انگلستان قصد دارد با کارگردانی هنری گرگوری دوران ۳ نمایش ویلیام شکسپیر را در فصل تابستان ۲۰۱۹ روی صحنه ببرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر انگلستان، برنامه جدید کمپانی رویال شکسپیر برای فصل تابستان ۲۰۱۹ مشخص شد و قرار است برای اولین بار و به صورت […]


کمپانی رویال شکسپیر انگلستان قصد دارد با کارگردانی هنری گرگوری دوران ۳ نمایش ویلیام شکسپیر را در فصل تابستان ۲۰۱۹ روی صحنه ببرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر انگلستان، برنامه جدید کمپانی رویال شکسپیر برای فصل تابستان ۲۰۱۹ مشخص شد و قرار است برای اولین بار و به صورت همزمان ۳ اثر از ویلیام شکسپیر با حضور ۲۷ بازیگر تمرین و به ترتیب روی صحنه بروند.

گرگوری دوران از کارگردان‌های مطرح کمپانی رویال شکسپیر کارگردانی هنری این پروژه را بر عهده دارد.

قرار است طی برنامه‌ریزی انجام شده نمایش‌های «هر طور که شما دوست دارید» با کارگردانی کیمبرلی سایکس، «رام کردن زن سرکش» با کارگردانی جاستین آدیبرت و «قیاس برای قیاس» با کارگردانی گرگوری دوران، در این پروژه روی صحنه بروند.

این ۳ نمایش قرار است در ابتدا در کمپانی رویال شکسپیر روی صحنه بروند و پس از آن طی یک سال آینده در قالب یک تور در ۶ سالن تئاتر دیگر نیز اجرا خواهند شد.