۸ میلیون تومان سهم انجمن فیلمبرداران از عیدی یک میلیاردی ارشاد

رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران از اختصاص ۸ میلیون تومان به عنوان عیدی ارشاد به این انجمن خبر داد. به گزارش سینما خراسان، در پی شفاف‌سازی انجمن‌های مدیران تولید، منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، کارگردانان سینمای ایران، کارکنان لابراتوار فیلم، سالن‌داران و سینماداران در مورد سهم‌شان از عیدی یک میلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد […]


رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران از اختصاص ۸ میلیون تومان به عنوان عیدی ارشاد به این انجمن خبر داد.

به گزارش سینما خراسان، در پی شفاف‌سازی انجمن‌های مدیران تولید، منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، کارگردانان سینمای ایران، کارکنان لابراتوار فیلم، سالن‌داران و سینماداران در مورد سهم‌شان از عیدی یک میلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینماگران؛ تورج منصوری رئیس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران هم در این مورد بیان کرد: سهم این انجمن هشت میلیون تومان بوده است.

وی با اعلام این خبر به مهر گفت: از رقم یک میلیارد تومانی عیدی ارشاد به خانه سینما تا امروز اطلاعی نداشتم.

این فیلمبردار و تهیه کننده سینما ادامه داد: به انجمن اطلاع دادند که ۴۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی برای عیدی بین اعضا در نظر گرفته شده است و به نماینده انجمن تحویل می‌شود.

منصوری در پایان تصریح کرد: بهرام بدخشانی و علی لقمانی هم تلاش کردند این رقم ۸ میلیون تومانی را به دقت بین اعضای نیازمندتر انجمن فیلمبرداران سینمای ایران تقسیم کنند.