‌کنسرت یوگنی گرینکو برای دومین بار تمدید شد

کنسرت یوگنی گرینکو نوازنده مطرح کشور روسیه به دلیل استقبال مخاطبان برای دومین بار تمدید شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری «عمارت روبرو» به دنبال استقبال مخاطبان کنسرت یوگنی گرینکو موسیقیدان مشهور روس برای دومین بار تمدید شد. کنسرت یوگنی گرینکو موزیسین روس که قرار […]


کنسرت یوگنی گرینکو نوازنده مطرح کشور روسیه به دلیل استقبال مخاطبان برای دومین بار تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری «عمارت روبرو» به دنبال استقبال مخاطبان کنسرت یوگنی گرینکو موسیقیدان مشهور روس برای دومین بار تمدید شد.

کنسرت یوگنی گرینکو موزیسین روس که قرار است روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال جاری در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل استقبال مخاطبان ساعت ۱۸ روز ۲۷ تیرماه نیز روی صحنه می‌رود. این در حالی است که بلیت فروشی سانس جدید این کنسرت از روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود.

کنسرت یوگنی گرینکو موسیقیدان اهل روسیه برای اولین بار در ایران توسط مجموعه فرهنگی هنری «عمارت روبرو» و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری «ققنوس» برگزار می‌شود. این موسیقیدان سرشناس روس که با همراهی گروهش کنسرت‌های متعددی را در کشورهای مختلف برگزار کرده، تیرماه سال جاری برای نخستین بار برای علاقمندان موسیقی در ایران نیز کنسرت برگزار می‌کند.