آلبوم موسیقی «تقارن» منتشر شد

آلبوم موسیقی «تقارن» به آهنگسازی آرش ابوالفتحی و آرمین ابوالفتحی با هدف ارائه یک فضای انتزاعی در ساختار موسیقی ایرانی و غربی منتشر شد. به گزارش سینما خراسان، آلبوم موسیقی «تقارن» به آهنگسازی آرش و آرمین ابوالفتحی، توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد، این در حالی است که […]


آلبوم موسیقی «تقارن» به آهنگسازی آرش ابوالفتحی و آرمین ابوالفتحی با هدف ارائه یک فضای انتزاعی در ساختار موسیقی ایرانی و غربی منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان، آلبوم موسیقی «تقارن» به آهنگسازی آرش و آرمین ابوالفتحی، توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد، این در حالی است که همزمان با نشر اثر، می توان آن را به صورت آنلاین و قانونی از سایت های مجاز خریداری کرد.

آلبوم موسیقی بی کلام تقارن، اثر مشترک آرش و آرمین ابوالفتحی است که در قالب ۹ قطعه با نام‌های «عود»، «ندای آغازین»، «نوسان»، «نیشابورک»، «سراسیمه۱»، «سراسیمه۲»، «غرق»، «عمق و تا ابد» در فضایی از موسیقی فیوژن و در دستگاه نوا به اجرا در آمده است.

در توضیح آلبوم «تقارن» آمده است: «این اثر ماهیتی انتزاعی را برای به تصویرکشیدن محوریت تقارن با ساختار و عناصر موسیقی ایرانی و غربی خلق کرده است.»

آرش ابوالفتحی نوازنده سه تار، آرمین ابوالفتحی نوازنده عود، مصباح قمصری نوازنده سازهای کوبه‌ای در نواختن قطعات این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند این در حالی است که مصباح قمصری میکس و مستر مجموعه را نیز بر عهده داشته است.