جزئیات تازه‌ترین کنسرت گروه «نیوش» اعلام شد/اجرای قطعات تازه

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «نیوش» روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت با اجرای قطعات جدید در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران تهران برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، گروه موسیقی «نیوش» به سرپرستی و خوانندگی سروش قهرمانلو ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش‌های […]


تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «نیوش» روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت با اجرای قطعات جدید در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، گروه موسیقی «نیوش» به سرپرستی و خوانندگی سروش قهرمانلو ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران روی صحنه می‌رود.

سبک آثار این گروه موسیقی تلفیقی است و در هر قطعه می‌توان نشانه‌هایی از راک، موسیقی سنتی و فولکور را شنید. «نیوش» در نظر دارد در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود «خواهم گفت» و نیز قطعاتی از آلبوم «کینه» را اجرا کند.

آرش قهرمانلو، سروش قهرمانلو و کیکاووس مختاری. همچنین کیخسرو مختاری (نوازنده کمانچه)، ستار خطابی (سازهای کوبه‎ای)، سروش عمومی (نوازنده درامز)، مازیار رشتی‎پور (نوازنده گیتار) و امید فرهودنیا (نوازنده گیتار باس) به عنوان نوازنده مهمان اعضای گروه نیوش در این کنسرت را تشکیل می‌دهند.