پیام ایرانیان به جهان؛ ایران و سپاه از یک منشاءاند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ایرانیان به جهان پیام دادند ایران و سپاه از یک منشأ هستند. جعفر مروارید در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب روح و چشم‌انداز جدیدی برای انقلاب ترسیم‌ کرده است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ایرانیان به جهان پیام دادند ایران و سپاه از یک منشأ هستند.

جعفر مروارید در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب روح و چشم‌انداز جدیدی برای انقلاب ترسیم‌ کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مضامین بیانیه گام دوم انقلاب مجموعه ای منسجم است بیان کرد: در این بیانیه مضامینی همچون جوانان، عزت اسلامی، توجه به آینده، روح جوان انقلابی و ظرفیت‌های جوان که مورد تأکید رهبر انقلاب می باشد، اشاره شده است.
وی عنوان کرد: امروز شاهد اجماع بین رسانه‌های استان هستیم که این اجماع به خاطر آرمان‌های انقلاب روی داده است و تمام سلایق و گروه‌های مختلف پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند.
مروارید با اشاره به اقدام احمقانه ترامپ علیه سپاه گفت: این اقدام باعث شد اوج ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب و همبستگی همه دیدگاه ها با سپاه به رخ جهانیان کشیده شود و همه سلایق یکدل و یکصدا بگویند من یک سپاهی‌ام.

وی افزود: ایرانیان به جهان پیام دادند ایران و سپاه از یک منشأ هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: این اتفاق باعث شد ما یک پیام واحد به جهان بفرستیم و آن اینکه ایران و سپاه از یک منشأ هستند.

وی با اشاره به اینکه باید با کمک مجموعه سپاه قدرت و کار آمدی کشور را در بخش‌های مختلف نشان داد گفت: وظیفه‌مان را در عرصه‌های تولید محتوا، فضای نخبگانی، تولید و رونق ملی، پاسداشت ارزش‌های انقلاب و تبیین کارآمدی نظام را انجام دهیم.

وی بیان کرد: باید پیام مظلومیت مردم ایران را در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا و ایستادگی مردم در مقابل این تحریم ها را رسانه ها به دنیا مخابره کنند.