گفتگو با کارگردان مستند «داستان بدون لک» در جشنواره تسنیم

جشنواره موضوعی تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است. ?محمد صادق رمضانی مقدم کارگردان مستند” داستان بدون لک” در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس تسنیم در معرفی اثرش گفت: مستند بدون لک در حوزه حکمت الهی به تهیه کنندگی خانه داستان اوج و با بازی بازیگران مشهدی در تایم ۲۰ […]

جشنواره موضوعی تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است.

?محمد صادق رمضانی مقدم کارگردان مستند” داستان بدون لک” در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس تسنیم در معرفی اثرش گفت: مستند بدون لک در حوزه حکمت الهی به تهیه کنندگی خانه داستان اوج و با بازی بازیگران مشهدی در تایم ۲۰ دقیقه تولید شده است.

?وی با بیان اینکه جشنواره های موضوعی همچون تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است گفت: جشنواره های موضوعی اجازه می دهد تا هنرمندان با نگاه های مختلف دیده بشوند و این تفاوت ها زمانی ارزشمند می شود که در داوری لحاظ شود.

?رمضانی مقدم ادامه داد: در جشنواره های موضوعی هنرمندان می‌توانند توانایی خود و آموخته هایشان را درمقایسه با دیگر آثار در چهارچوب داوری محک بزنند و این موجب رشد و بالندگی فیلم سازان و آثار تولید شده آن ها است.

?کارگردان مستند داستان بدون لک تصریح کرد: بر خلاف آنچه که از تعریف فیلم کوتاه برای مخاطب عام وجود دارد و رغبتی برای وقت گذاری آن قائل نیست اما در جشنواره تسنیم تغییری در این روند اتفاق افتاده و فیلم کوتاه برای مخاطب عام هم مورد اقبال قرار گرفته است و در این جشنواره برای دیدن آثار فیلم کوتاه حضور پیدا کرده است.

?وی با تحسین موضوع قرآنی جشنواره تسنیم گفت: با توجه به اینکه مردم زمان زیادی را با تلویزیون می‌گذرانند چه بهتر که برای اثر تولیدی وقت بگذارند که نشات گرفته از قرآن است و بهتر است که این مسئله جریان سازی شود.