دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شد

 با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی "محمد جهانپا" به عنوان دبیر سی‌ و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در متن حکم محمد حسین‌زاده آمده است: جناب آقای محمد جهانپا،  جشنواره تئاتر استانی بزرگترین رویداد هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی است و برآمدی بی بدیل از تجربه، توان و تلاش مستمر پیشکسوتان ارجمند و هنرمندان جوان این حوزه است.

با عنایت به تخصص متعهدانه، سوابق هنری و تجارب ارزشمند حضرتعالی به مسئولیت دبیری سی‌ودومین جشنواره تئاتر استانی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود که با اشراف لازم بر بضاعت غنی این عرصه و بهره‌مندی از نقطه نظرات ارتقابخش و دلسوزانه صاحب نظران گرامی این عرصه، توجه ویژه به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، فرهنگ عظیم رضوی و فرهنگ انقلاب اسلامی، از ظرفیت‌های کمتر شناخته شده شهرستان‌ها، به‌ ویژه در میان هنرمندان انقلابی و متعهد و همچنین معرفی رویکردهای مغفول و دور از نظر مانده نمایشی در تمام شهرستان‌ها استفاده شود.

جشنواره باید فرصت رشد و معرفی آثار فاخری باشد که در زیبایی و وقار، در تراز هنر والای انقلاب اسلامی، از حیث قوام محتوایی و توانمندی‌های اجرایی قرار می‌گیرند.

با امید واثق به اهتمام ویژه جنابعالی به مولفه‌های یاد شده و عنایت بر شرایط ویژه این دوره از برگزاری جشنواره تئاتر استانی در تحقق اهداف فرهنگی و هنری نظام اسلامی و تبیین نقطه نظرات هنری دولت مردمی مستقر تحت عنایت حضرت باری تعالی، موید و سربلند باشید.

به گزارش سینما خراسان، سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی اوایل آذرماه امسال برگزار می شود.