درخشش “پارک بازار” مشهد برای مخاطبین حاشیه نشین

سینما "پارک بازار" مشهد به عنوان یکی از سینماهای جدید التاسیس این شهر طی دو ماه گذشته خوش درخشیده و جذابیت های زیادی برای دوستداران سینما بویژه ساکنین حاشیه شهر بوجود آورده است.

پردیس جدید سینمایی”پارک بازار” در مدت سه سال ساخته شده و سه هزار و ۴۰۰ متر مربع فضا و ۸۰۰ صندلی دارد که بهمن ماه پارسال همزمان با نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد در بولوار شهید مفتح این شهر افتتاح شد.

مدیر سینما پارک بازار روز شنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: رونق پردیس سینمایی “پارک بازار” در مشهد نشان از نیاز مخاطبان در حاشیه شهر به سینما و جذابیت هنر و فرهنگ برای جوانان دارد.

علی عباسزادگان افزود: این پردیس سینمایی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون مورد استقبال خوب مردم و اهالی منطقه حاشیه شهر مشهد قرار گرفته است و در این مدت اغلب فیلمهای روی پرده سینمای ایران در آن به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: هم اینک هر شش سالن پردیس سینمایی پارک بازار، فیلمی را به نمایش گذاشته اند که با توجه به فضای دلنشین این پردیس، برخورداری از تجهیزات پیشرفته از جمله کیفیت بالای صدا، پرده‌های اروپایی، شیب استاندارد و هوای تازه ورودی به آن از سمت بوستان، جذابیت زیادی برای مخاطبان و علاقمندان به فیلم و سینما بوجود آورده است.

مدیر پردیس سینمایی پارک بازار گفت: باور دارم که هنوز فیلمها می توانند مخاطب‌ پسندتر از شرایط کنونی باشند، رضایتمندی بالای مخاطبان موجب فرهنگ سازی و افزایش استقبال مردم از تماشای فیلمها می شود.

به گزارش سینما خراسان، فیلمهای “موقعیت مهدی، روز صفر، عنکبوت ،مرد بازنده، گل به خودی و شادروان” از جمله فیلمهای در حال اکران پردیس پارک بازار هستند.