سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در مشهد

منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی گلشن مشهد برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، «محمد رضا محمدی» معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی […]

منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی گلشن مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، «محمد رضا محمدی» معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی گلشن مشهد خبر داد.

وی ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آینده سازان سینمای کشور و خراسان رضوی، از اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی گلشن خبر داد و گفت: این اتفاق به همت انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، پردیس سینمایی گلشن مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با نمایش ۳۷ فیلم کوتاه در بخش داستان، مستند، تجربی و پویانمایی، طی مدت دو روز، مورخ شنبه و یکشنبه ۹ و ۱۰ آذر ماه ۹۸، در پردیس سینمایی گلشن مشهد برگزار خواهد شد.

«محمدی» ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال هنرمندان و فیلمسازان فیلم کوتاه در استان خراسان رضوی، چنین رخدادهای فرهنگی و هنری ادامه دار خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه به برگزاری همزمان نشست های تخصصی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه‌ تهران‌ تحت‌ عنوان«۳۶-۲۰»، بصورت مجازی، توسط انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه ۹۸ در کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود برگزاری چنین نشست هایی می تواند موجب رشد و شکوفایی بیش از بیش فیلمسازان مستعد فیلم کوتاه در دیگر شهرستان‌ها گردد.

«محمدی» در پایان به حضور هنرمندان و فیلمسازان خراسانی در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اشاره کرد و افزود: بسیار خرسندم از اینکه فیلم کوتاه «فیلمرغ» ساخته امیر مسعود سهیلی از تولیدات انجمن سینمای جوانان مشهد مقام سوم بخش کتاب و سینما را در این جشنواره به ارمغان آورد، به امید موفقیت ایشان و دیگر فیلمسازان و هنرمندان خراسانی در جای جای ایران عزیز.