قطعه «با آب های روان» در دسترس مخاطبان قرار گرفت

قطعه «با آب های روان» به آهنگسازی و تک نوازی سه تار مهدی پاکنژاد در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دریافت ۷ MB به گزارش سینما خراسان، قطعه «با آب‌های روان» به آهنگسازی و تک نوازی سه تار مهدی پاکنژاد با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در توضیح […]


قطعه «با آب های روان» به آهنگسازی و تک نوازی سه تار مهدی پاکنژاد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دریافت ۷ MB

به گزارش سینما خراسان، قطعه «با آب‌های روان» به آهنگسازی و تک نوازی سه تار مهدی پاکنژاد با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این قطعه بی کلام آمده است:

«این آهنگساز در اثر تازه‌اش که فقط به تک‌نوازی سه‌تار اختصاص دارد، یک موتیف ساده را با تکنیک‌های بسط و گسترش و تکرار به قطعه‌ای آرام و دلنشین تبدیل کرده و چنان که از اسمش پیداست، روان و جاری است. این قطعه در فضای موسیقی این روزها – که کمتر به هنر تکنوازی توجه می‌شود – نمونه خوبی است از جریان موسیقی ایرانی در نسل جوان و تازه کار این کشور که به درونمایه‌های هنری سرزمین‌شان وفادار هستند.

مهدی پاکنژاد تحصیلکرده رشته موسیقی در دانشکده هنر و معماری تهران، نوازندگی سه‌تار را نزد مسعود شعاری فرار گرفته و تاکنون ۲ آلبوم «و آنگاه سه‌نوازی» و «سیب، مهربانی» از او منتشر شده است. وی در حال حاضر نیز در گروه موسیقی «ونگ وا» به عنوان نوازنده سه‌تار و خواننده فعالیت دارد.