پردیس کشاورزی کرج مستند می‌شود/ داستان یک مدرسه از دوران قاجار

شهرام درخشان مستندساز سینمای ایران، مستندی درباره پردیس کشاورزی کرج جلوی دوربین می‌برد. شهرام درخشان مستندساز در گفتگو با سینما خراسان، درباره ساخت مستندی با موضوع پردیس کشاورزی کرج گفت: این فیلم یک مستند تاریخی درباره این پردیس است که به زودی جلوی دوربین می‌رود. وی ادامه داد: این مستند نگاه تاریخی به این پردیس […]


شهرام درخشان مستندساز سینمای ایران، مستندی درباره پردیس کشاورزی کرج جلوی دوربین می‌برد.

شهرام درخشان مستندساز در گفتگو با سینما خراسان، درباره ساخت مستندی با موضوع پردیس کشاورزی کرج گفت: این فیلم یک مستند تاریخی درباره این پردیس است که به زودی جلوی دوربین می‌رود.

وی ادامه داد: این مستند نگاه تاریخی به این پردیس دارد، در واقع این پردیس با نام پردیس کهن نیز شناخته شده است و امیدوارم به زودی تصویربرداری آن آغاز شود.

این مستندساز تاکید کرد: پردیس کشاورزی کرج ادامه مدرسه فلاحت مظفری در زمان قاجاریه است که یک مدرسه قدیمی کشاورزی بوده است که طی ۱۰۰ سال گذشته تبدیل به بزرگترین پردیس کشاورزی منطقه شده است. ما نیز در این مستند این مسیر تاریخی را دنبال می‌کنیم.

درخشان در پایان گفت: این مستند به سفارش مرکز سیمای البرز ساخته می‌شود و این امکان وجود دارد که طی هفته‌های آینده کار را شروع کنیم.