آن چه در ادامه میآید نه یک گزارش فنی و تخصصی است بلکه روزنوشتی است کوتاه و اجمالی از رخدادهای سینمای رسانه. جایی که در سال کرونایی، برج میلاد خلوتتر از همیشه میزبان اهالی رسانه و منتقدان شده تا شاهد ۱۶ فیلم برگزیده جشنواره باشند. موتور جشنواره روشن شده ودر حال گرمشدن است. رونقگرفتن سینماهای […]
آن چه در ادامه میآید نه یک گزارش فنی و تخصصی است بلکه روزنوشتی است کوتاه و اجمالی از رخدادهای سینمای رسانه. جایی که در سال کرونایی، برج میلاد خلوتتر از همیشه میزبان اهالی رسانه و منتقدان شده تا شاهد ۱۶ فیلم برگزیده جشنواره باشند. موتور جشنواره روشن شده ودر حال گرمشدن است. رونقگرفتن سینماهای مردمی و برج میلاد به عنوان سینمای رسانه در روز دوم این موضوع را تأیید میکند.روزی که با حواشی مربوط به رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی توسط برخی ازعوامل فیلمها و اهالی رسانه آغاز شد.پیامد ملموس انتشار اخبار و فیلمهای مربوط به این قضیه را میشد به وضوح در لابی برج و سالن نمایش دید. جایگاه عکاسان برای مراسم «فتوکال» با پارتیشن از سالن جدا شده بود.نیروهای انتظامات و تشریفات از نزدیکشدن افراد متفرقه به محوطه عکاسی جلوگیری می کردند. عکاسان هم باید با رعایت فاصله کارشان را انجام میدادند. بگذریم که مدام از طریق بلندگو و یا با هشدار نیروهای اجرایی رعایت فاصله و ماسکزدن به حاضران گوشزد میشد. کاش کاش رعایت کنیم!از عصر دوشنبه شایعه تعطیلی جشنواره نیز دهان به دهان میچرخید؛ شایعهای که منبعش اعتراض رسمی مسئولان ستاد ملی مقابله باکرونا بود که از سوی دبیر جشنواره تکذیب شد.پذیراییهای میانوعده هم به حداقل رسید تا در اعمال محدودیت های کرونایی نظارت بیشتری شود./آنا
Δ