موج مثبت منتقدان به سمت “گلادیاتور ۲”

نخستین نمایشهای فیلم گلادیاتور ۲ ساخته ریدلی اسکات برای منتقدین و اعضای صنعت سینما در استودیوی پارامونت برگزار شده و واکنشها در نظر اول بسیار مثبت هستند.

به گزارش سینما خراسان، سایمون تامپسون منتقد و روزنامه نگار سینمایی درباره این اثر نوشته است: «پل مسکال با اعتماد به نفس یک گروه بازیگری برجسته را هدایت می‌کند دنزل واشنگتن جوزف کوین و فرد هچینگر به عنوان یک نیروی مشترک قدرتمند ظاهر میشوند درو تایلور منتقد سینما در توئیتی نوشت نمونه ای از فیلم سازی در مقیاس بزرگ است که تنها ریدلی اسکات میتواند آن را مهار کند.

همه چیز در آن به خوبی کار میکند حال و هوای تاپ گان ماوریک را دارد زیرا میتواند گذشته را احضار کند و در عین حال چیزی جدید بیفزاید. فیلم سازی جسورانه و قدرتمند از یک استعداد افسانه ای اسکات منزل منتقد دیگری نوشت: « گلادیاتور ۲ بهترین فیلم اسکات از زمان مریخی است یک اثر بزرگ خونینی و باحال با سکانس های اکشن قوی که بر میراث فیلم اصلی اضافه میکند.

وبسایت نقد فیلم اتم ریویو هم ستایش تما عیار کرده و نوشته تجربه ای باورنکردنی که در تاریخ سینما ثبت خواهد شد. نه تنها از نسخه اصلی فراتر می‌رود بلکه دنباله های ماندگاری همچون پدرخوانده قسمت دوم و شوالیه تاریکی را نیز پشت سر میگذارد.

ریدلی اسکات هیچ محدودیتی برای خود قائل نشده است اما برخی منتقدین آن را فاقد تاثیر عاطفی فیلم اول دانستند ولی اکشن آن را ستایش کردند از جمله اندرو سالازار که نوشت: «با اینکه بهترین بازیهای پل مسکال دنزل واشنگتن و جوزف کوئین را شاهد هستیم اما فیلم کمی نامتعادل است و ضربه احساسی فیلم اول را ندارد اما تصاویر درخشان ریدلی اسکات کار را در می آورند!»