اتمام فیلمبرداری فیلم کوتاه« تنگه زمان» در مشهد

کیا‌رنگ کیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان در رابطه با فیلم کوتاه تنگه زمان گفت: داستان این فیلم درباره تاثیرات کارهای گذشته انسان در حال و آینده او است؛ شخصیت اصلی فیلم در گذشته کاری کرده و آن گذشته زندگی حال و آینده‌اش را تحت تاثیر قرار داده است. مشاور کارگردان فیلم […]

کیا‌رنگ کیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان در رابطه با فیلم کوتاه تنگه زمان گفت: داستان این فیلم درباره تاثیرات کارهای گذشته انسان در حال و آینده او است؛ شخصیت اصلی فیلم در گذشته کاری کرده و آن گذشته زندگی حال و آینده‌اش را تحت تاثیر قرار داده است.

مشاور کارگردان فیلم کوتاه تنگه زمان با بیان اینکه مدت زمان این فیلم حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود ادامه داد: این فیلم در ژانر ملودرام و اجتماعی است که پیش بینی می شود طی پنج روز فیلم برداری این فیلم به پایان برسد.

وی ادامه داد: در فیلم تنگه زمان ۵ بازیگر ایفای نقش می‌کنند و سمانه سپهری کیا نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را برعهده دارد.

کیان در رابطه با بازار کار فیلم کوتاه در مشهد عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود فکر نمی‌کنم نه تنها در مشهد بلکه حتی در کل کشور هم بتوانیم از این طریق کسب در آمد کنیم اما با توجه به تغییرات پیش رو به نظر می رسد وضعیت بازار فروش فیلم کوتاه رو به بهبود است.

مشاور کارگردان فیلم کوتاه تنگه زمان ابراز کرد: فیلم کوتاه به صورت بالقوه درآمد زا است اما باید این موضوع از حالت قوه به فعل تبدیل شود.

وی با اشاره به ایجاد سانسهای خاص در سینماها برای اکران فیلم‌هایی که تجربه اولی هستند، گفت: اگر سینماداران چنین فضایی برای فیلم سازان کوتاه استان فراهم کنند کمک بسیار زیادی به رونق اقتصادی این نوع فیلم ها در استان و کشور می‌شود.