نخستین رویداد استانی صنایع خلاق و فرهنگی (تانا) در مشهد برگزار می شود

مسوول مرکز توسعه و هماهنگی فن آوریهای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین رویداد استانی صنایع خلاق و فرهنگی (تانا) به همت پارک علم و فناوری خراسان و مشارکت این اداره کل ۲۰ مهرماه در مشهد برگزار می شود.

سید حجت طباطبایی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: این رویداد یک همفکری برای توسعه اکوسیستم و زیست بوم صنایع فرهنگی است که شبکه سازی و معرفی مزایای دانش بنیان شدن مراکز و موسسات فرهنگی و هنری و برخورداری از مزایای آن را بررسی می کند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد توانمندسازی و شبکه سازی اعضای زیست بوم فرهنگی استان است تا صاحبان سرمایه و صنایع با هنرمندان و صاحبان ایده و فرهنگ آشنا شده و حوزه های فرهنگی و هنری بتوانند به بازار تقاضای محصولات خود دست یابند.

مسوول مرکز توسعه و هماهنگی فن آوریهای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد استانی صنایع خلاق و فرهنگی فردا (چهارشنبه) با حضور مسئولان، فعالان فرهنگی و هنرمندان، مدیران صنایع خلاق و هویت ساز و حوزه اقتصاد دیجیتال، شرکتهای دانش بنیان و فناور در سالن همایش های پارک علم و فناوری خراسان از ساعت۸ صبح برگزار خواهد شد که شامل بخشهایی از جمله سخنرانی ها، پنل های تخصصی و نمایشگاه جانبی صنایع خلاق و فرهنگی می شود.